Gå til innhold

Til dere som vurderer manuell brystpumpe, Medela

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne vil jeg ikke anbefale. Var og byttet min i forrige uke. Prisen var bra, men ikke pumpen. Plundrete og sette sammen, vanskelig og få den tett/få den i fra hverandre igjen, pumpet ikke godt heller. Ja bare min erfaring dette. Kjøpte Avent sin i stedet :-) Kjempefornøyd!

Skrevet

Hadde også Medela manuell, dritt pumpe..! Kasta min jeg :)

Skrevet

Har aldri prøvd/brukt Medela manuell pumpe, men av erfaringer var jeg veldig fornøyd med den elektriske brystpumpa fra Medela. Nå bruker jeg den ikke mer, men ei venninne låner den.. Og hun er også utrolig fornøyd :D

Skrevet

Avent manuell - møkkapumpe.

Medela elektrisk - gulle god og verd hver eneste krone :-)

Skrevet

Har aldri prøvd medela manuell jeg heller, men har både avent sin manuelle og medela swing, den eletriske...

og i mine øyne er dette himmel og helvete.. så jeg anbefaler eletrisk.. noe dyrere enn manuelle, men verdt hver eneste krone...

Skrevet

Godt å høre at det er fler her inne som bruker/har brukt den og er like fornøyd som meg :D

Skrevet

hadde den i starten me 1 mann jeg. drittpumpe for å si d mildt. har chicco sin jeg da,den fjusker litt nå da men har vært fornøyd med den. puppa mine er ikke lagd for pumping da..

Skrevet

Helt enig! Brukte madela manuell pumpe jeg også. Noe stort dritt! Funket når det passet og umulig å få tett!

Vil absolutt ikke anbefale denne jeg heller!

Skrevet

Ja den elektriske har jeg hørt mye skryt av, så blei overrasket over at den manuelle var så dårlig!

Manuell funker for meg, pumper 100-150 ml på morgenkvisten, og trnger nesten ikke pumpe engang med aventen for den holder vakumet lenge så melka strømmer.

Dere som bruker elektrisk pumpe, hvor mye pumper dere og hvor lang tid tar det? Er vel ikke vits for meg når jeg ikke trenger og pumpe mere..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...