Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 jeg skal kjøpe en trehjuling, men bare bruke den med bag og bilsete og senere kjøpe en sportsvogn. men hva anbefaler dere? står mellom easy walker, quinny og teutonia spirit s3? vanskeli...
Mammen til Nurket Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan prøve å hjelpe litt :-) Har bare erfaring med Quinny xl av de vognene som du nevner her. Syntes dyp vognen der var super! Og med Maxi C bilsete var det topp! Var da jeg flyttet over i sportsvogn delen det ikke fungerte lengere. Brukte dypvognen i ca 7mnd fra mars, men ble litt trant med voksipose oppi. Håper dette kunne være til litt info og lykke til!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Easywalker classic, suveren vogn. Veier under 7 kg - og jeg bruker under 1 minutt på å ta av bilstol eller bag og pakke den i bilen. Den har ikke full liggestilling i sportsdelen, men siden du skal ha en annen sportsvogn i tillegg, spiller ikke det noen rolle.
Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 skal nok ha quinny og bagen og bruke izi sleep på jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå