♥ Celines mamma ♥ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jenta mi på snart 9 mnd har nå blitt skeptisk/redd andre bortsett fra meg og pappaen sin. Hun kan sette i å hylgrine bare de ser på henne, eller kommer bort til henne for å snakke. Vi hadde en periode når hun var 3-4 mnd der hun også var redd/ikke ville være hos andre. Den varte i et par mnd. Nå har alt gått så bra, så er det på den igjen....... Kjenner jeg blir fortvilet, og syns ikke dette er gøy i det hele tatt Flere som har har/har hatt det sånn?
ifie Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Vi har det ikke sånn, enda, men jeg venter bare på det! Har hørt/lest at i denne alderen er det vanlig å bli skeptisk til andre (gutten min er også ni mnd). Snuppen vår hylskreik hver gang noen andre bar han fra han var helt ny til han var borti tre mnd! så jeg ser virkelig ikke fram til denne perioden..:/
9nah Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 datteren vår er 8 mnd og har slik siste måneden. hun og kan begynne å hyle bare noen snakker til henne. he he. alt er bare greit i mammas eller pappas armer. trøster oss med at det er alderen- det sier ihvertfall 'lærebøkene'.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Hadde bare håpt vi skulle slippe dette siden vi allerede har vært gjennom en periode, men men. Får bare ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå