Willy Wonka Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Gutten min er 5 mnd og trives forsåvidt i bagen, plass er det også. Men han er så inmari nysgjerrig av seg....og jeg vet han ville elsket sportsdelen. Men kvier meg med å ta den i bruk før 7 mnd alder... Hva gjorde dere/gjør dere??
mams-til-tre Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg byttet til sportsdelen da tulla var 4 mnd, og det var fordi hun HATET bagen. Hun grein hele tiden når vi var på tur. Kjøpte så en ny vogn og der stortrives hun.
Love my kidz Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Gutten min er 7,5 mnd og er ca 70 cm. Han har kunne hatt bagen ei stund til, var rimelig god plass - men akkurat som din så er min veldig nysgjerrig og vil absolutt sitte når han er våken. Jeg har skinnpose så det er godt og lunt. Han sover godt og sitter godt, stråler som ei sol når han får sitte =) Selv om gutten din kun er 5 mnd så vil han fortsatt ha det godt i sportsvogn, er ikke noe å kvi seg for det.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ja vi har byttet, 5 mnd. Han hadde fortsatt litt plass i bagen men vi ønsket at han skulle få komme opp å se. Snakket både med HS og der vi kjøpte vognen og de sa at det ikke var noe i veien for å bytte.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Ja vi byttet da han var nesten 7 mnd tror jeg (er 7,5 mnd nå). Bagen var stor nok, men han begynte å bli så nysgjerrig og ble veldig sutrete av å ligge flat ut. Ser ut som han storkoser seg i en pitteliten sittestilling
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ja, vi har tatt i bruk sportsdelen selvom bagen passer:) Men hun var nesten 8 mnd når vi byttet.
Mammapudding Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Leah har fortsatt god plass i baggen, men hun også er så nysgjerrig, så jeg byttet i går:) Hun er nettopp blitt 7 mnd:) Hun har sovet så godt i går og i dag, at jeg lurer på om det er pga at jeg har byttet til sportsdelen..er lov å håpe i alle fall:)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Ja vi byttet når han var 5,5 mnd. Men det var for vi kjøpte ny vogn;) Hadde simo duo så han god plass i bagen. Men det er en tung vogn, så vi byttet til OTH. Og siden han allerde var 5,5 mnd så vi ikke vitsen i å kjøpe med bag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå