Gå til innhold

Dere som har prøvd alternativ behandling mot søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere si litt om hva dere har prøvd og om det har funket?

Jenta vår på ett år har alltid vpknet mye om natta, de siste månedene har det blitt spesielt ille. Hun har nå vært hos homeopat og fått medisin som hun har tatt i ca 10 dager, uten at vi kan se noe effekt. Jeg setter stor pris på å høre andres erfaring med lignende eller annen behandling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dte har vært nevnt her inne før, men Avena Sativa er og blir mirakuløse dråper som gjør at ungen roer seg og finner søvnen. En må prøve det før en trur det :))))))

Skrevet

Heisann. Vi har også prøvd homeopat på vår søvnløse snuppe, og det tror jeg faktisk har hjulpet. Vi har prøvd 3 forskjelige medisiner da, blant annet fordi hun har vært mye syk, nå sover snuppa som regel fra kl 19 til 5-6. 5 er veldig tidlig da, men før fikk vi aldri sammenhengende søvn i mer enn et par timer så så lang er vi fornøyde. Vi har vært flere ganger hos homeopaten da for å se hvordan det går, og om hun responderte som ønsket på medisinen.

Mitt råd er å kontakte homeopaten, få info om hva dere kan forvente og om de har andre muligheter for å hjelpe.

Lykke, lykke til, ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...