Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 har dere noen gang sugd mannen deres til han kommer? eller er det liksom helst en del av vorspielet. jeg veit dette handler om kommunikasjon altså, men jeg stopper alltid opp etter en stund og så har vi samleie etterpå, men så lurer jeg på om mannen kanskje forventer at jeg gjør dette til han komme av og til,,,
"gullet" Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 enesten som kan svare rett på dette må jo bli mannen din :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 jeg veit men er jo sååååå vanskelig å spørre... hm... men er det vanlig liksom, at det er mer en forspillet`? HI
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Javisst har jeg det. Det er jo ikke alltid man har lyst samtidig, og da passer det bra å "hjelpe til" på den måten.. ;-) Og så får jeg jo tilbake på samme vis! Men om han forventer det, må du nok helst spørre han om.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 hvis dere har et barn i lag. gått gravid og ikke minst født ut kan du vel heeeeelt sikkert spørre han om dette uten at du skal være flau! for min del gjør jeg som du hvis du ble klokere og føler deg mer normal av det...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hvorvidt han forventer det er det nok bare han som kan vite, men dersom du ikke synes det virker ille å gjøre det har jeg aldri hørt om en mann som ikke setter pris på litt slik behandling;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Vet at min liker begge deler ;-) Har det som oftest som en del av forspillet, men gidder jeg å suge til han kommer er han veldig takknemlig for det. Dessuten er det en flott løsning dersom du ikke er helt "i form" til sex ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå