2småihus!:) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har ei lita på 8 mnd som vi nesten fikk nattavvent, men så kom det både tenner og sykdom, og vi kom tilbake til gamle uvaner og hun spiser nå 4 ganger iløpet av natta igjen...!! legger seg kl 19, spiser kl 11, 01, 04 og 0530 sånn ca...pappaen har ikke mulighet til å bidra så mye om natta den neste uka, så jeg tenkte å kutte et måltid selv nå til å begynne med (tenkte ta bare ett siden hun forventer å få pupp når jeg kommer inn og orker derfor ikke ta denne kampen alene!) Men så til saken, hvilket måltid vil være lurest å kutte tror dere? på en måte det første, men samtidig kan jo det være lurt å fortsette med det måltidet for å "ha noe å gå på" resten av natta..? eller? alle råd og forslag mottas med takk!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hun har nok ikke behov for mat på natta lengre, men skulle jeg ha kuttet ut ett måltid så ville jeg kuttet det klokken 11. Så etter det klokken 01 og så videre. Hvis hun tar flaske så kan du jo prøve å gi henne noe vann. Da vil hun nok ikke våkne etter en stund, for det er jo ikke noe kos med vann,
2småihus!:) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Skal kutte helt, men vil vente til pappan også kan være med å bidra...tar ikke flaske, men har tilbudt henne vann på kopp uten at hun har vært interessert i det! men takk for svar!
Mammapudding Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg ville kuttet det klokken 11 først, da er du kanskje ikke lagt deg enda og jeg tenker at om du har sovnet og må våkne for så å "krangle" med henne en god stund, så er det vel lettere å gi etter, enn om du er våken og "klar til kamp" Med Leah så drøyde jeg lenger og lenger før hun fikk pupp og nå våkner hun ca 4 hver natt for pupp..før var det 1,3,5,6,7..Skal fortsette på samme måte tenkte jeg:)
2småihus!:) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Ja,det er sant det...tror kanskje det ligger an til at det er det jeg skal prøve å kutte nå først!ser liksom fordeler og ulemper med alt, men nå våkner hun jo om ikke så lenge, så må nesten bestemme meg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå