Gå til innhold

63 kr for 28 pampers babydry på Spar og 70 kr for 88 bleier av nøyaktig samme slag på rema1000...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er det villeste jeg har vært borti... gadd ikke kjøre ned på rema for å handle blelier og måtte ha nye.... bruker alltid pamers baby dry, og det kosta fader i meg 63 kr for en pakke med 28 kr på Spar.... og på rema1000 får jeg 88 bleier til 70 kr.... så stor prisforskjell skulle man nesten ikke tro gikk ann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,har bare hatt di bleiene.Billllig!!Føler di setter opp prisen på di også snart.Hvet ikke hvorfor di er så billige,men di er iallefal goe!!!

Skrevet

Ja det er søren meg ganske sinnsyke prisforskjeller.

Fikk apropo også ganske sjokk da jeg fant ut at avent flaska jeg kjøpte for 69 kr på babyshop, kosta 29 kr på rema 1000.

Skulle ikke vært lov å være så frekk!

Skrevet

disse bleiene på rema 1000 hvilken vekt er det til?? mi bruker 5-8kg, men trenger å fylle opp lageret nå?

Skrevet

ja, det lønner seg å være prisbevisst! har aldri vært det før, men nå når jeg går hjemme har jeg begynt å legge merke til ting. F.eks koster 500gram karbonadedeig 35 kr på rema, mot ca 64 kroner på andre butikker. Det skal sies at dette er forskjellige merker, men likevel er det jo sinnsyk forskjell.

Skrevet

Er det ikke de bleiene som brukes i sånn "handlevogn" tester i VG,DB og andre store aviser?

Vet at f.eks. OB blå er gått ned ca 25kr i snitt fordi den brukes i de testene, og da kommer jo butikkene veldig godt ut.

Skrevet

Libero nr 2 koster 25 kr på Rema. Alle andre steder jeg har sett koster den enten dobbelt så mye, eller enda mer... sykt

Skrevet

Dobbelt pakkene med pampers baby dry koster 80 kr på Rema nå.

Skrevet

De kostet 70 kr for to dager siden her. Sikekr på du ikke mener Active Fit?

Skrevet

73 kroner for stor pakke på Rimi og hver fjerde pakke gratis! Det skulle bli billigst trur eg...

Skrevet

Nei, for det er mange færre bleier i dobbeltpakken på Rimi enn økonomiboksen med 2 pakker i fra Rema. Hvis du regner på prisen på hver bleie vil du se at Rema er litt billigere. Men forskjellen er ikke større enn at man likegodt kan handle på Rimi hvis det er lettere. :) Jeg tror det var 10 øre dyrere på Rimi da jeg regnet på det for noen måneder siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...