Gå til innhold

tuva griner når hun legger seg og våkner grinende på nettene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp......

Vår lille solstråle hadde omgangsyken i nesten en uke, etter det ble hun veldig vrang å ha med å gjøre på natten. vi har snart ike sovet noen av oss 3 på 3 uker, og det begynner å tære både her og der når vi er i full jobb.Hun griner når hun skal legge seg på kvelden. når vi endelig får roet henne et par timer etter leggetid så sover hun bare et par timer og våkner igjen i 12 tiden.. da holder hun det gående med vekselvis hylgrining og syting i flere timer, og det ender med at vi tar henne inn i sengen vår .Der skal hun heller ikke sove og ligger bare mellom oss og "syter". vi har prøvd det meste , mindre soving på dagen, at hun får litt mat på kvelden/natten i tilfelle hun er sulten. hun har ikke feber og virker ikke syk, vi har prøvd å la henne ligge å grine en liten stund og se om hun roer seg ned av seg selv, men da blir det bare verre og hun roer seg aldri ned.

Dette er noe som aldri har vært et problem før nå. Før hun fikk omgangsyken sov hun rundt fra 8-8.Jeg har også begynt i full jobb igjen for en mnd tid siden, og lurer på om det kan ha noe med det å gjøre at jeg er borte fra henne mye på dagene. Har ikke peiling. er det noen som kan hjelpe meg ut hvis dere har hatt lignende tilfeller.

takk takk

Skrevet

Det kan jo være jeksler på gang? Eller kanskje det er fordi hun er overtrøtt når hun legger seg, spesielt siden hun sover mindre på dagen. Er visst vanlig å våkne skrikende på natten hvis de er litt i underskudd på søvn. Prøv å legge henne litt tidligere på kvelden. Og hun er ikke redd noe når hun legger seg? Det er jo noe som heter nattskrekk og mareritt.. Nei det er vanskelig dette med søvn til tider. Men det hjalp i allefall dattera vår å legge ho tidligere på kvelden. LYkke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...