Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 noen som kan hjelpe? er skikkelig usikker. var istad å kjøpte meg to etter anbefaling her inne. vanligvis bruker jeg 80b. så jeg satset på c og prøvde den. det var grei nok plass, men de satt inntil huden. stretch.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Håpløst å si før du "er der" ;-) Jeg gikk fra 75A til 80D, så ned igjen til 75C... Andre merker nesten ikke forskjell.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg gikk opp fra 80dd til 80h, og der er jeg fortsatt og sluttet å amme for 3 mnd siden
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 oi:) kanskje jeg skal dra tilbake å prøve en c? syns liksom selv at det er ikke plass til allverden inni her, men de er jo stretch.. men ammeinnlegg og tar det mye plass?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 selvom det er stretch så blir det trangt og ubehagelig hvis det er for liten str. og ikke bra for melkeproduksjon heller.. Jeg kjøpte 1 amme bh mens jeg var gravid som det var litt plass i (men ikke mye for stor) den brukte jeg de siste par mnd for da orket jeg ikke bh med spiler. Kjøpte et par til i passe str et par uke etter jeg hadde født. Umulig å vite nå hvilken str du trenger egentlig..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Ja, det er viktig ... Kjøp ammebh uten spiler!! Spilene kan i verste fall gi brystbetennelse, og det har du ikke lyst til å få! Kjøp 1 el. 2 bher nå før fødselen og resten etterpå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå