Millamor - 77 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har jo lest at det er en større sjangs for det med assistert befruktning. Og at vi her inne har jo forskjellige problemer.. Men synes det er skremmende mange som mister:( Men det er sikkert mange som får barn også, man bare ser ikke de her.' Kommer ikke til å kunne slappe av før barnet er ute, om jeg er så heldig å bli gravid en gang til.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Er jo egget som slutter og utvikle seg og da går det galt.. ingenting vi kan gjøre med det dessverre.. Men er helt enig med deg, jeg tør heller ikke glede meg over en positiv test, kommer ikke til å hyle det ut.. det må nok gå 12 uker før jeg slapper av neste gang. Og jeg har sluttet å teste før jeg skal.. bortkastet penger og bortkastet smerte.. Ønsker deg lykke til ))
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Selv om det blir positiv test saa er jo de 3 foerste maanenedene kritiske i alle svangerskap, saa kommer nok ikke til aa slappe av foer den tid uansett...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Sånn er dessverre livets gang... De sier vel at 1/3 av alle svangerskap ender i en (tidlig) SA - og vi prøverørere kan ikke snike oss unna dette. Det som er så tungt er at vi ikke bare kan "hoppe til køys" igjen og satse på at spira sitter i neste syklus, vi må gjerne vente en stund før vi kan beg. på medisiner og psyke oss opp til forsøk igjen. Og det er tungt!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Enig med deg snøfilla.. det er jo det som er så tungt (( og dyrt er det også dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå