Gå til innhold

Noen her som har blitt gravid igjen, uten å få tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle, hva var de første symptomene? Jeg skal til legesjekk imorgen, og er veldig spent! (har lite hcg, så det gir ikke utslag på test før jeg er ca 2mnd på vei)

Skrevet

heia du! jeg har ikke opplevd det du spør om, men jeg håper på å være gravid nå siden jeg ikke har fått igjen mensen 3 uker etter EL. synes det er så rart siden jeg brukte EL-tester, og samtidig tester negativt på hjemmetester og hos legen(på ettermiddagen)

Nysgjerrig på det du sier om lavt hcg- hvordan vet du det og hva har du gjort for å finne det ut?

På forhånd takk for svar

Skrevet

Når man har tatt en mengde tester, og blodprøve, og det ikke vises, så sier det seg selv;-) Jeg var i uke 7 eller 8 når jeg først fikk positiv test, og da hadde jeg hatt alle symptomer hele veien. men det var forrige gang. nå har jeg venta lenger med å kontakte legen, og denne gangen har jeg også bestilt underlivsundersøkelse. Da ser ho det nok hvis det er noe.

Skrevet

jøss er det virkelig mulig det også!? da trenger jeg kanskje ikke avskrive det helt altså. jeg har vært sykt trøtt den siste 1.5 uka uten at det skulle være noen grunn til det egentlig, og av og til kvalm og uvel på ettermiddagen slik jeg var sist.....

Nå ble jeg litt mer positiv igjen. tror jeg skal gå til en gynekolog å sjekke ut. legen min kunne ingenting....

takk for svar- interessant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...