Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hva gir dere? Ser for meg skatten her ikke kommer til å like tran.. uansett om den smaker sitron... Men med d-vitaminene så får de ikke de fine omegastoffene?!! Hva velger dere??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kjøpte D-dråper på apoteket smaker som sukkervann, og like bra som tran =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 men d-vitaminene har ikke de flotte omega3 stoffene???
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dette er spesielle d-dråper som inneholder alt for spedbarn =)
LilleVilleVilja Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hmm tror alle jeg vet om bruker d-dråpene. Greit, så slipper man i tillegg tranlukt og oljeflekker på alle klærne, dersom barnet gulper
mams-til-tre Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg gir tran og det er fordi jeg vil at hun skal vende seg til smaken. Det har gått veldig greit til nå ( hun er snart 5 mnd)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Dersom du ikke har prøvd tran så vil jeg råde deg til å gi det et forsøk først! D-dråper inneholder ikke omega3 fettsyrene, men er det beste alternativet dersom barnet ikke tar tran. Mini har aldri "reagert" på tran, så her har vi verken tranlukt fra ungen, flekkete klær. Han synes heller ikke det smaker vondt (i motsetning til mammaen).
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Det er vel ingen forkning som har konstantert at barn som får tran er sunnere eller friskere enn de som får d- dråper? I Sverige, Finnland og Danmark får barn kun d-dråper. Voksne der spiser heller ikke tran... De blir generellt ikke fortere syke enn oss... Jeg tror tran er oppskrytt. Spiser mye fet fisk som laks og ørret. Det er godt og sundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå