Gå til innhold

Pilates for Gravide fra ca. 6 mnd

Anbefalte innlegg

Hei dere damer i Tromsø!

Skulle høre om det er noen som er interesserte å være med på pilatestrening, tilpasset gravide? Er selv i min hellige 7. mnd.

Som fysioterapeut har ledet trening og pilates for både gravide og ikke gravide i vann og på land. Tenkte kanskje å starte med det etter påske hvis det er nok som vil være med.

Hører gjerne noen inspill fra dere, gjerne ønsker om kl. slett og ukedag.

Ta utgangspunkt i 4-5 ganger og så ser vi hvordan formen er og blir etter hvert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137105221-pilates-for-gravide-fra-ca-6-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Elke :) Æ e med! Passe best for meg onsdager om det blir rett etter jobb kl. 16, men får det til uansett dag bare det ikke kræsje med vanntrimmen for gravide! Om det ikke bli i sentrum og seinar enn kl. 16 passe det best andre daga enn onsdaga! Æ har termin tirsdag 24.juni, er 25 uker på vei no. Håper det blir noe av da!

Annonse

Hei, kjære damer!

Hvis vi klarer å bli ca 10 stykker kan vi være på Studio Pilates i Storgata på onsdager kl 16:15 - 17:15, ved mindre antall muligens et annet sted og annen dag/tidspunkt. Så derfor: Alle sm har lyst å være med, kan ta kontakt direkte/ sende sms 92263058.

Som sagt vil det bli et kurs på 4 -5 ganger, med mulighet for forlengelse, alt etter både min og damenes form.

Noen av dere kommer på vanntrim etter påske, så det blir artig... gleder meg. Håper vi alle holder oss friske og raske til da. God påske!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...