Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 jeg må bare få ut litt frustrasjon... jeg ble så lei, helt siden prinsen min ble født så slo samboeren min seg helt vrang han nektet og hjelpe meg hjemme gjorde ingenting for sønnen sin og når jeg først spurte ble dt helvette... og når jeg endelig skulle få ta meg en dag fri og dra ut med noen venner begynte han å nekte meg at jeg skulle dra også sa han at han ikke stolte på meg å begynte å beskjylde meg for at jeg hadde sex med hele oslo når han var på jobb... uff det ble helt grusomt så jeg måtte bare flytte!! så nå er jeg og min vakre prins i Lillehammer!! trist at det ble sånn her!! måtte bare få ut litt, vanskelig og gå å tenke på det her alene=(
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Huff! Det var leit å høre. Du kan jo ikke være sammen med en sånn mann.. Hvordan var han før sønnen deres ble født da? Kan menn også få "fødselsdepresjon"?
Hildeks Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Uff da! ikkje greit når det blir sånn! Håper det ordner seg og går seg til for dere=)
line_n & sara Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 så trist!! men du fortjener noe bedre enn han, altså! *trøsteklem*
lillemy24 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Synes du er kjempe tøff som tørr å ta det steget, er ikke bare bare å bryte opp et forhold når man har felles barn. Ønsker deg og lille prinsen din lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå