Gå til innhold

Når legger dere barna som blir 3 i vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når våkner de? Har de sluttet helt med søvn på dagtid?

Skrevet

Lille My legger seg kl 19, og sovner raskt. Våkner mellom 06-07. Har en times lur ennå på dagen, sånn i 12 tiden.

Skrevet

Akkurat fylt 3 år - ikke sovet på dagen siden i sommer.. Legger seg ca 19-20.. Og sover til 7.. Dette er det vanlige, noen ganger er han i seng før/seinere, noen ganger våkner han før/seinere..

Skrevet

Svarer jeg også, selv om jenta vår bare er 2 år og 5 mnd. Hun legger seg klokka 19 og står opp tidligst klokka 7. Sover ikke på dagen lenger..

Skrevet

Svarer jeg også, selv om gutten vår ikke blir 3 år før i august. Han sluttet å sove på dagtid da han var 2 år og 4 mnd. Da hadde han blitt helt umulig å legge på kvelden. Nå legger han seg rundt kl 19 og sovner nesten alltid iløpet av 5 minutter. Står opp rundt kl 07, noen ganger før og noen ganger seinere.

Skrevet

Gutten min fylte nettopp 3...Han legger seg kl.19, men sovner gjerne før kl18 også. Barnehagen kan være hard:)

Han står alltid opp kl.06.

I helgene sovner han i bilen om vi tar oss en shoppingrunde. Men fast dagsøvn sluttet han med lenge før 2-årsdagen.

Skrevet

Jenta mi er 3 år til sommern. Legger henne kl 19-20 og hender hun får være lenger oppe i helgene. Om hun får sove så lenge hun vil, ligger hun mer enn gjerne til 9-10. Men må jo vekke henne på hverdagene og da er det opp 06.30. Siden hun da står tidlig opp, har hun en times dupp i barnehagen enda.

Skrevet

jenta mi blir 3 år om 25 dager og legger seg kl 19 og sover da til 07. Sover ikke på dagen lenger.

Skrevet

Vi behøver ikke å stå opp så tidlig så Lillemann legge seg ca. 20:30 og sovner ca 21. Da sover han ca 11 timer og våkner mellom 7:30 og 8:30. Sover som regel 1 time på dagen, men det varierer litt.

Skrevet

Jenta vår blir 3 år i mai, og legger seg ca 1930, og sover tl vi vekker henne rundt kl 08 dagen etter når hun skal i barnehagen. I helgene lar vi henne sove til hun våkner selv, rundt kl 09. Sover ikke på dagtid lenger.

Skrevet

Min sønn er litt av den motsatte sorten...vi har prøvd det utallige her for å få han til å sove lenger enn 5-6 om morgenen.

Nå legger vi han imellom 18-19 som regel 18.30 da sover han innen 19 og da sover han til 7 dagen etter,noen ganger lenger.

Skrevet

Gutten vår ble akkurat tre år. Han legger seg kl. 19 og sover til kl. 6. Han sover 1,5-2 timer midt på dagen.

Skrevet

Mini blir 3 i april. Han legger seg mellom 19-20 og sover til 7-8 :) Akkurat sluttet med lur i barnehaven, så det knirker litt om dagen, men blir bedre og bedre ;)

Skrevet

Vår blir 3 i juni. Hun sover en time i barnehagen, men ikke i helgene. Hun legger seg kl.19 og sover til 6.

Skrevet

min sønn ble akkurat 2,har ikke sovet dupp på ett halvår ca.

legger seg 2000 å sover til ca. halv 8 -9

Skrevet

Kl. 19.00 - 07.00

Sover 30 min på dagen

Skrevet

Jeg ligger jenten min 19.00. (Hun sovner av og til før hvis hun er sliten etter en dag i bhg). Hun sluttet og sove på dagen rundt 2 års alderen. våker 6-7 om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...