Kakedeig Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Heisann. Er det noen her inne som har lykkes med AIH? Vi skal prøve det for første gang like over påske og jeg har stort sett hørt folk si at det er så liten sanse for å lykkes. Det nå da være en grunn til at de tilbyr det? De finner jo ikke noe galt med meg eller mannen min, så jeg håper jo at akupunktur og litt svømmehjelp for småguttene skal være nok....
Millamor - 77 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Om 1 uke kan jeg fortelle deg om det klaffet for oss;)t. Hadde mitt første forsøk 28.2. Finner heller ikke noe galt med oss. Og vi har 1 barn fra før som ble lagd helt naturlig. Men Er vel sikkert ikke så mange her inne som har lykkes med det, for da ville de sikkert ikke vært her. Men det må jo fungere for noen som du sier, ellers hadde de sikkert ikke tilbudt det nei. Lykke til
elmaaani Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har dessverre ikke lyktes, men har snakket med mange på snartgravid og fub som har lyktes tilogmes på første forsøk, så det er mulig!! Skal kanskje til insem uka her (om eggene oppfører seg som de skal ) Håper jeg kan være et positivt bidrag til statistikken da =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå