Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Tror ikke det spiller noen rolle, men av egne erfaringer så syntes vi her hjemme at maisgrøten var best. Den blir ikke like seig som risgrøten
Barbafin Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi startet også med mais, og det var stor suksess. Risgøt var ikke så populært. Vi begynte med hirsegrøt en uke senere og det gled også ned som bare det.
Moi 32 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Av de to ville jeg begynt med maisgrøten. Risgrøten er skikkelig smakløs og med ekkel konsistens.. Vår lille alt-eter likte faktisk ikke risgrøt!! Eller så ville jeg om jeg hadde visst om det heller begynt med most potet med mm/mme, og siden most gulrot med mm/mme.
Mazza** Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 maisgrøt likte gutten min best av de to. men vi har kjøpt banangrøt i sverige og den sklir ned på høykant! Han gaper som bare det...så hvis du ikke bor langt unna sverige og pleier å ta en tur dit hadde jeg kjøpt den hvis jeg var deg Den er fra 4 mnd...
"gullet" Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 skal ta til meg d tipset, bor i Trondheim så blir liksom ikke noen svipptur, men hender sg rett som d r at noen kjente tar seg en tur over, får sende de på grøt-oppdrag
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 banangrøt liker også jenta mi, hun er nå 9 mnd men er mest keen på å spise den fortsatt (den er fra 5 mnd)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Men er ikke det mere styr med maisgrøten? den må jo blandes med mm eller mme. Viss man bruker mme må man jo koke opp vann, kjøle ned til rett temp, blande i pulveret å så blande med grøtpulver. Til risgrøten er det jo bare å koke opp vannet og blande rett med grøtpulveret.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Syns personlig maisgrøten fungerte best (pga smaken og konsistensen kanskje?)
"gullet" Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2008 får man kjøpt banangrøt i Norge også???
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Hmm, er sannelig ikke sikker.. Men kan hende brutikkene med stort utvalg av barnemat selger de.. F. eks meny, Ica Maxi osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå