Gå til innhold

ruge dag 6.... tidlig å teste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gaaal her... hihihi har såååå løst å teste.... hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet jo at det er tidlig, meeeeen..........

Skrevet

Jeg ville ventet til dag 14.. du blir så skuffet over svaret.. og det kan i tillegg vise feil.. det er det som er problemet til mange her inne. De tester altfor tidlig.. og får en kjempe nedtur etterpå.. la vær å få den.. det er mitt råd.

Lykke til uansett :o)

Skrevet

takker...

Prøver for harde livet å la vær, eneste som hindre meg nå er vel at jeg ikke finner testene... hehe

Skrevet

Hehe er paa rugedag 7, saa vet akkurat hvordan du har det!! Vurderer aa snikteste paa onsdag da..evt torsdag, bare for aa forberede meg paa et evt negativt paa fredag, naar jeg tar blodproeven

Skrevet

har bestemt mæ før å teste på fredagen, har blodprøve takning den 19. men får ikke vite før den 25 ka resultatet er pga ferie.

Skrevet

Ville virkelig ha ventet. Enten blir svaret positivt, og den kan bli falskt pos pga eggløsningsprøyten. Eller så er den negativ, men det vil den være selv om den kan være pos, da det er alt for tidlig for en hcg økning. Du vil bli kjempe lei deg om testen er negativ. Er et godt råd eller mange forsøk....Er så dumt å skulle deppe unødvendig over en negativ test om du skulle vært gravid. Om du tar blodprøven på Furst den 19, kan du få svar samme dag.

Skrevet

Altfor tidlig. Ikke sikkert egget har festet seg engang og man blir bare deppa av negativt svar. Best å ikke vite ennå og prøve å holde seg positiv. Klarte å vente til idag og er skikkelig stolt over det. Der stod det gravid og ble hoppende glad. Er på rugedag 13 idag. Dette er min 11 innsetting så alt er mulig.

Har ikke hatt noe symptomer denne gangen, kun litt stikkinger av og til. Ingen ømme pupper eller mensmurringer.

Masse lykke til videre med rugingen!

xxx

Skrevet

Takker for svar å anbefalinger:D

Joda skal holde meg... Men når jeg ska ta bl.prøven vil jeg ikke får noe svar før den 25, før prøven skal sendes fra bodø til tromsø. så jeg må vente fra den 19 til 25 mars... :S

å det er jo sef dagen før svigermor kommer............. å hun vet ikke noe som helst......

Skrevet

Jeg klarte ikke å holde meg... så jeg svidde av en cb digital på rugedag 10 med førstemann(Gravid) og på rugedag 8 med andremann(Gravid).. veldig individuelt hvor tidlig man får utslag.. Man kan nok risikere noen unødige nedturer med å starte testingen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...