C *baby i magen* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 jeg får litt bakoversveis noen ganger når det gjelder det der. i går sendte jeg en mail til ei dame i hunde miljøet som jeg vet driver litt hobby alternativt. det jeg skreiv var om hun så noe på meg. hun vet ingen ting om meg hun bor langt unnå. og det hun skrev tilbake var. jeg får opp graviditet, enten så er du det eller så blir du det snart. jeg fikk helt gåshud jeg. når hunden min døde sendte hun en hilsen fra hunden min og til meg. jeg tror hvertfall på det, med en bite liten tvil. hva syns dere om healere og div? tror dere på det?
Grom-jinta Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Oi, så spennende! Jeg tror helt klart det finnes folk som har sånne evner ja. Du skal se hun får rett, bare vent...
Søskenhåp adopterer Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Har sett på programmet på TVNorge og der er det i alle fall 3 deltagere som har overbevist meg. Men hadde jo vært veldig fint da om alle kunne blitt testet, sånn at ikke "kvakksalvere" hadde fått holde på - dem er det nok alt for mange av. Jeg var gravid fram til ca uke 10 sist men det ble MA - og det litt "rare" denne gangen var at jeg sa helt fra begynnelsen av at dette svangerskapet var ikke "riktig" (det kan mannen min sitere meg på), selv om vi så hjerte slå i uke 7. Kall det kvinnelig intuisjon da eller en 6 sans men jeg hadde aldri trua på det. Var ikke sånn når jeg ble gravid med den gutten jeg har fra før som ble unnfanget også ved ICSI.
C *baby i magen* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 ja vi har vel litt 6.sans alle sammen , noen litt mer enn andre og mange som skulle ønske de hadde mer. jeg er veldig glad jeg ikke har den sansen, har nok med meg selv og mine egentlig. hehehe..
bollibompa Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ens egen magefølelse skal man ikke kimse av....den ser jeg stemmer ganske så ofte. Når det gjelder healere og klarsynte har jeg kommet fram til at jeg ønsker å prøve ut dette selv. Etter mange år med prøving er jeg rimelig desperat nå. Jeg vet ikke om jeg orker flere runder med forsøk, og det hadde derfor vært godt å prat med noen som kanskje kan fortelle oss om det er noe poeng i å fortsette.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Ja det er spennende og det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se - men dessverre så er det mange "løgnere" der ute også...som ødelegger for de som virkelig har gavene og kan hjelpe. Et godt tegn på at en healer virkelig har en slik gave, er at de hjelper for å hjelpe, de er ikke opptatt av betaling....i så fall er det opp til den som blir hjulpet å gi det man ønsker, kanskje til et veldedig formål eller noe slikt. De som har gavene vet at de har fått den for å hjelpe andre, ikke for å tjene penger på den.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror helt klart, men vet at det er veldig mange "humbug" folk som drive rmed dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå