Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 kanskje dumt spørsmål, men de sier jo at babyer ofte reagerer på løk.. gjelder dette også hvitløk? har så lyst på nudler, men det er jo hvitløk i.. så håper noen der ute vet noe om dette:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dette er veldig individuelt. Vesla her reagerte på hvitløk. Lagde egne hvitløks baguetter en kveld. kjempegodt, men neste dag hadde hun veldig magevondt. Så du må nesten bare prøve deg frem.
15.mai :) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 spiste litt dipp med hvitløk, og da ble det et mareritt resten av kvelden. så nå tør jeg ikke se på hvitløk engang. men prøv å spise/drikke karve etter eller før sånne luft-ting...
Bie&babylove:-) Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har spist hvitløk og løk, rå, stekt og kokt helt siden snuppa ble født og hun har aldri reagert på noen av delene! Så det er nok bare noe dere må prøve dere frem til.... Vet om mange som har barn som ikke reagerer på løk/hvitløk!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Tassen min reagerer kun på rå løk. Spiser en god del hvitløk og litt stekt løk uten å merke noe på ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå