74skytte Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde et to ukers opphold på 1. trimester og gravide slitere, men nå er jeg tilbake. Hadde en liten blødning forrige lørdag, og tok derfor en blodprøve for å se om stigningen hadde vært bra. Det var den ikke. Slutter på medisiner i dag (Progynova og Progestan), også er det bare å vente på mensen så jeg kan ringe inn og avtale for neste forsøk. Er vandt til alle skuffelsene etter å ha vært prøver siden jan 05. Det er andre ordentlige positive testen jeg har fått, men mistet begge gangene. Etter første innsetting produserte jeg også litt hcg, men ikke nok til at det var liv laga. Så litt uheldig kan man si.
Hvite due Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 off! Det var trist. En håper og håper og drømmer og tenker....stakkars deg!! Det er ikke lett dette her. Livet er pyton når det eneste en ønsker å få barn. Alt er på vent.... Håper du ha en god armkrok å krype inn i og tenk at det er mange som føler med deg!! Masse gode tanker fra meg:-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Uff da, saa trist at spiren ikke satt.. Haaper du lykkes mer i neste forsoek. Du er velkommen tilbake hvertfall
AniBer Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Uff så utrolig trist!! Mine tanker er hos dere nå!! Ta vare på hverandre og prøv å samle krefter til et nytt forsøk!! Mandagsklem
Viktoriana Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Det var kjempetrist lesing. Håper du lykkes med neste forsøk. Trøsteklem til deg.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Vet dessverre hvordan du har det nå... Sender en stooooooor trøste-klem, selv om jeg vet at det ikke hjelper så mye. Neste gang er det vår tur! Klem
Abelone76 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Det var synd... det er så urettferdig dette gamet her.. Når man først har slitt i mange år, og så endelig får en positiv test, burde man pinadø lykkes!! Du får pleie kroppen, og prøve å se frem mot neste forsøk selv om det sikkert ikke er så lett. Klem!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Tenker på deg og håper du klarer å se framover etter hvert. Klem
Tellefanten Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Håper du lykkes med neste forsøk. Trøsteklem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå