Gå til innhold

Er så sliten i dag

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Himmel og hav så sliten jeg er nå.

Selv om jeg "bare" jobber 80 % om dagen, måtte jeg gå hjem fra jobb tidligere i dag. Og det på en mandag.

Lurer på om den turen på Ikea i helgen slet ut meg for mange dager etter! Men det er jo for ille da, at man skal måtte bruke flere dager på å komme seg. Kanskje jeg rett og slett må ta det enda mer med ro....har jo slitt litt med at jeg plutselig får fall i blodtrykket, en gang besvimte jeg nesten i butikken. Det var ikke gøy, og jeg gjør hva jeg kan for å unngå det.

Men jeg har bare så lyst til å være frisk og rask mens jeg er gravid, også vet jeg jo at det er andre som har mye mer plager enn meg, så jeg tør nesten ikke si noe jeg....

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Du er nok ikke alene om å være sliten nei, men det er lov å klage når man ikke føler seg på topp!

Hender seg vi har en tendens til å overdrive hva vi selv klarer.... Har gjort det selv og kommer sikkert til å gjøre det igjen...

Håper du føler deg litt bedre i dag. Og husk at det er ekstra viktig å lytte til kroppen nå :-)

Har vært hos jordmor til kontroll i dag. Og hun synes at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Og hun synes nok at jeg burde få litt mer sykmelding enn det jeg har i dag ( har 20 % sykmelding nå). Men jeg ringer til legen i morgen, og forlenger den sykmeldingen jeg har. Det jo snart påske fri, og da får man vel håpe at man får tatt seg litt inn igjen.

Jormoren påpekte jo at jeg har vært igjennom litt mer enn normalt for å bli gravid, så hun syntes det slett ikke var rart om jeg følte meg sliten. Dette er jo noe fornuften min vet, men det er godt å høre det fra fagpersoner likevel.

Så jeg skal prøve å slappe av med mindre dårlig samvittighet fremover!

Jeg vil bare ønske deg god bedring og håper du får mer energi i køpet av svangerskapet. Jeg har det litt på samme måte. Går kjempefint på jobb, er i farta som bare det, men er helt pumpa når jeg kommer hjem og orker ikke å finne på så mye sosialt som jeg ønsker.

Håper du får hvilt litt i påsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...