Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Når jeg kjøper jeans som er passe vide blir de alltid litt for lange. Syns ikke det er fint å legge de opp på "vanlig måte", sånn at kanten nederst forsvinner. Jeg har sett oppskrift på en lur måte å gjøre det på. Det var sånn at man skulle klippe rett over kanten, så klippe av buksa passe lang, så sy på den opprinnelige kanten på en eller annen måte. Finner ikke igjen siden (på nettet) der dette var forklart. Noen som kan det eller som vet hvor jeg finner det?
dollylille Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 d er egentlig veldig enkelt, r bare å klippe av nederste kant, og sprette den opp, så klipper du til den lengden du skal ha, og bretter den kanten nederst som du klippet av, og syr den fast. :-) ikke så flink til å forklare, men håper du skjønte hvordan d skulle gjøres.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 hmm.. må innrømme at jeg er ganske grønn på sying. Har ikke symaskin en gang, men har lyst å kjøpe. Så lurer på hvordan du syr på kanten. Du bretter kanten rundt buksebeinet? Hvordan skjuler man da klippekanten på den kanten man har klipt av? Bretter man den kanskje inn sånn at retten på buksa ligger mot retten på kanten? Ser ikke helt for meg... HI
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Juhu! Fant igjen linken! http://www.sketchee.com/share/Hemming%20Jeans%20Like%20a%20Pro.htm Tror jeg skjønte det også! Håper jeg får det til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå