Lessen Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 er de bedre eller dårligere??? noen som vet... jeg er i det offentlige nå men...
Mikkemafian Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har hørt at private har dårligere statistikk fordi de som ikke blir gravid i det offentlige fortsetter der. Tall kan leses på så mange måter...
Brumm Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Gå inn på de forskjellige klinikkene, så kan du lese om statistikkene. Av det jeg har sett, er det bedre statistikker på private klinikker. De bruker også mer tid på deg og finner et opplegg som passer til deg. Slik er det jo ikke i det offentlige... Alle som ikke får det til i det offentlige, prøver private. Så det er jo de som ikke har fått til, overvektige, eldre kvinner ol som prøver det, så statistikkene burde være dårligere i det private, men er det ikke mener jeg. Men det er forskjell på tallene, og som trilletralle skriver, tall kan leses på mange måter. Noen skriver hvor mange barn som blir født, noen skriver hvor mange som får positiv test.... Er jo en stor forskjell.
lilly01 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hej du! Så det er liv i dig. Tenker på dig inemellan, håper det går bra med dig. Jag kan ikke noe om det er bedre eller sæmre på offentlig eller privat, Jag har bare varit inom privat ettersom jag er før gammel før det offentlige. Vi ska strax igång med vårt tredje førsøk. Lykke til vidare. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå