Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 vet jo at jeg ikke skal gjøre d.. men den detter ut hele tiden og jenta mi blir helt hysterisk, våkner fra søvne tilogmed... :S blir gal. Har prøvd med den her smukkesmikka, men den virka ikke... noen som har noen råd? eller er det bare å vente til di kan finne tutten selv? hun er 2 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har dessverre ingen råd den detter ut her hele tiden og.. Samboern min fåreslo at vi skulle sette en tråd og binde den fra side til side og bak hodet.. hahahaha Vi får vel kanskje bare vente tålmodig.. skjønner ikke hva det skal hjelpe for med sånn greie til smukken, den dette ut lettere føler jeg..
Monica&Emma Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Den detter ut på datteren min også. Ganske frustrerende til tider, spesielt med pappa med liten tålmodighet. Det jeg merker er at den ofte hvis hun er "overtrøtt" og nesten sovner, og så detter smukken ut og hun oppdager plutselig når hun suger, at den ikke er der lenger. Ganske komisk å sitte og se på i grunnen... Vi har slutta med smukk om natta, for det ble så frustrerende å putte inn den smukken hele tiden... Lykke til!!!
annie-77 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Forsøk ulike sutter, vi fant en med Nysgjerrige nils på på Rema 1000, den er fra 4 mnd (tulla er 3 mnd men stor), denne blir liggende i munnen selv om hun slipper litt . Endelig fant vi en som funka, nå kanskje den harde huden på fingrene hennes forsvinner :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 må bare si at jeg hørte om ei som faktisk gjorde det der ( teipa fast smokken) og ungen døde den natten!!!!! sjønner jo at det her var køddete ment, men sier det bare, sånn at ingen i desperasjon faktisk prøver det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå