"spire nr 2 i magen" Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har en liten jente på snart 8 uker. hun sover gjerne fra 12 om kvelden til 5 eller 6. da får hun mat også sover hun igjen derfra til 9 og så til eleve. På dagen sover hun svært lite. klarer ikke å få henne til å sover. for noen dager siden prøvde jeg i mage timer uten hell. og jeg viste hun var trøtt. Er det noen med samme problem som dette. Noen råd?
line_n & sara Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 det vil nok jevner seg ut etterhvert, sara sov også lite på dagtid, og sovna kl 2 om natta da hun var mindre! veldig slitsomt! men med tiden kommer rutinene, prøv å ta en lang trilletur til fast tidspunkt på dagtid, de fleste sovner i vogna!
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jenta mi er også slik, hun er 3 uker og sover ca 12 timer om natta med 1 eller 2 matpauser mellom. På dagene sover hun max en haltime i strekk, merker hun er veldig trøtt og grinete på kvelden..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Har dere prøvd å trille tur på dagtid? Både dagslys og frisk luft er bra for både mor og barn.
Monica&Emma Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Emma er litt over 3 uker gammel nå og sover også som du skriver. Jeg merker at det går litt opp og ned i forhold til soving. Jeg tror det beste er å prøve å holde på rutinene og ikke gi opp!!! De kan jo ha en dårlig periode pga luft i magen, kanskje? Nå er ikke jeg noen ekspert akkurat, men det er iallefall flere som har samme problem. Tror også at en tur i vogna kan være lurt hvis hun ikke sover om dagen, slik andre gir tips om til deg. Jeg er stort sett heldig ved at Emma sovner når hun har spist en liten stund Håper ting ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå