Smiiil :o) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tar det før melkemengden er betydelig økt? Takker for svar.
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 for at det skal øke mest bør du amme/pumpe deg på natten.. Jo oftere og lenger du ammer jo mer øker det Jeg merker hvertfall forskjell etter en dag..
Smiiil :o) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Så heldig du er da. Er dette andres erfaring også? Pomper ofte, men får likevel ikke noe særli mer melk...
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Veldig heldig.. hehe Du kan drikke amme-te, det stimulerer produksjonen.. Kan jeg spørre hvorfor du vil ha opp produksjonen ?
Smiiil :o) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Klart du kan. Jeg fullpompet til jenta var 2 måneder. Nå er hun 3,5 måneder. Hun får 2 måltider med NAN i døgnet. Men hun får så hard mage av dette. Derfor er målet mitt at hun kun skal få morsmelk igjen. Hvor får jeg kjøpt amme-te?
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Å ja, skjønner Du får kjøpt amme-te på helsekost, og noen apotek. Jeg bruker Helios sin, eller helias eller hva det heter, den er veldig god. Ellers er det jo det med å amme eller pumpe mange ganger på natten som gjør susen da!
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Funker det ikke, kan du jo bruke malt i flaskene, hvis du ikke gjør det allerede da.. Eller så kan jo babyen få grøt fra 4 mnd da, istedet for nan
Smiiil :o) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 Malt, sviskesaft... Har prøvd det. Håper jeg greier å få opp produksjonen. Hvor ofte burde jeg egentlig pompe?
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Du begynner å produsere melk med en gang, og etter en time igjen skal det gå an å pumpe seg igjen for å få opp produksjonen Det er fryktelig slitsomt da, men her trenger jeg bare gjøre det en dag og natt, så er det greit igjen.. Du kan jo se på ammehjelpen.no om flere tips !
Smiiil :o) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 Du pomper deg bortimot hver time i et døgn for å få opp produksjonen, forsto jeg deg rett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå