Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Tenkte å lage en liten oversikt over hvor mange vi er og hvordan vi ligger an i løypa....Koselig å ha noen å følge:)

Jeg er i gang med mitt 2.IVF-forsøk. Startet med spray lørdag (3.spraydag i dag). Ingen bivirkninger ennå, bare litt trøtt.....det ble jeg sist også! Planlagt uttak og innsetting i uke 15. Merker nå at jeg begynner å bevege meg inn i prøve-boblen igjen. Vanskelig å ikke tenke mye på dette....;)

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal ha fryseforsøk. Mitt første. Skal få sette inn 2 stk dersom de overlever opptiningen. Det skjer mest sannsynlig uke 14 eller 15. Blir spennende... :-)

Skrevet

Hei!

Artig å følge flere som skal i "ilden" omtrent på samme tidspunkt!

Skal også til uttak og innsetting i uke 15. Startet med nesespray på fredag, altså på 4. dag.

Merker ingenting til sprayen, annet enn ubehaglig smak dersom det renner raskt ned i halsen, ellers ingenting.

Mitt første forsøk, så jeg er veldig spent på forløpet!

Skrevet

Hei:)

Jeg begynte med nesesprayen 9. mars og skal til Tromsø for opplæring av sprøyta den 27. mars. Jeg vet ikke hvor mange dager jeg skal gå på den, så jeg vet ikke helt hvilken uke det er hvor jeg skal tilbake til Tromsø for uttak og innsetting.

Skrevet

Frøya, er du med oss? Hørt noe mer om når det blir innsetting for din del?

Skrevet

Når begynner dere på sprøyter, jenter? Jeg begynner 25.mars og kommer vel til å ta sprøyter i ca.14-15 dager.....har ganske lav dose puregon denne gangen (liten overstim.sist). Dosene er på 100 de første dagene, for så å øke til 125. Hva med dere?

Og får dere blodfortynnende (albylE etc.)? Har hørt om så mange som får det og lurer på hvorfor jeg ikke har fått det.....Hm. Er vel litt ulik praksis rundt omkring også....men innbiller meg at det er gunstig for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...