Gå til innhold

Kanskje smalt bekken men får ikke røntgen av bekken! Svar please!

Anbefalte innlegg

Jeg ringte sykehuset idag og spurte om jeg bare skulle stille opp hos de eller om jeg måtte ha time for å ta røntgen av bekkenet. Jeg har henvisning fra min fastlege.

Da ble det full styr der inne. Adelingslederen på røntgen ringte opp til fødepoliklinikken og snakket med de og syntes det var så rart at det var fastlegen som sendte henvisning.

Jeg sa til henne at vi har smalt bekken i familien og at det er derfor jeg ønsker dette. Hverken JM eller legen min har sjekket bekkenet mitt på noen annen måte.

JM sa at jeg måtte vente til jeg var i uke 36 før jeg kunne ta dette bildet, som jeg nå er.

De på røntgen så helst at jeg ikke tok bildet av bekkenet i hensyn til babyen i magen og jeg skulle få en time med en fødselslege på fødselspoliklinikken også skulle vi sammen finne det ut.

Jeg forstår at røntgen ikke er det aller beste, men kan de finne det ut på andre måter?

Jeg vil ikke at barnet mitt skal være livløst når det kommer ut slik det var hos mi tante. Alle barna som mi bestemor fødte var flate som pannekaker da de kom ut.

Dere som har fått KS pga smalt bekken... hvordan fant dere ut at dere hadde smalt bekken?

Fortsetter under...

jeg har også smalt bekken og er i tilegg under 160 som er grensen til å føde normalt eller noe.Fikk heller ikke rønken men de tok ultralyd av bekkenet og ungen flere ganger under svangerskapet siste gang var vel noen dager før. gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...