Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg venter spent på brev men jeg har ikke fått noe svar ennå. Får man ikke noe brev i det hele tatt hvis man ikke har fått plass?? De skulle jo sende ut brevene på fredag.
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 åååååå jeg sitter og tripper her hjemme, og lytter og kikker etter postbilen!! trokke han har kommet til nabolaget vårt ennå.. håper jeg får svar i dag. vi skal vel få svar i posten uansett plass eller ikke....og i dag har jeg kalkulert meg fram til!!! hvilke bhg har du søkt? jeg har huskestua på 1.plass...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Har søkt Løxa på første og Helset på andre. Jeg har ikke fått noe brev idag. HMmm. Vil ha svar jeg. Det avgjør om jeg skal søke jobb til høsten eller ikke......
Amazone Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Kan man begynne å vente svar så tidlig? Trodde fristen var nylig gått ut jeg... Eller er det forskjellige frister rundt om i Norge? Har ikke begynt å venta enda, men er veldig spent
Willy Wonka Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Bor også i Bærum og går og venter hver dag......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå