Gå til innhold

4åring som våkner kl 6, noen som har noen råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattera vår har fått det for seg at hun skal våkne kl 6 om morgen zzzzzzzzzzzzz

Altfor tidlig syntes vi, er jo ikke morgen da. Vi har prøvd å legge henne nærmere kl 20 de siste kveldene, for å se om det hjelper, men den gang ei. Også er hun jo stuptrøtt i 18-19tida på kvelden.

Hva kan vi gjøre for ¨å få henne til å sove litt lenger på morgen???Hun trenger liksom ikke tidlig opp i uka heller pga at jeg er sykemeldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er noen barn....

Men om dere aldri har behov for å stå opp så tidlig, burde det gå an å forskyve døgnet litegrann. Dere må bare holde ut et par uker, kanskje?

Når det er sagt: Vi sto opp kl fem et helt år...

Skrevet

Hun behøver vel ikke vekke resten av huset så tidlig.

Skrevet

Har hatt 4 sånne unger... det går over når dem blir 13, da får vi dem ikke opp, det vet jeg.. :-) Kjempe fin oppmuntring fra meg her :-) Var oppe 0545 i dag og, "tidlig morgen, mamma" To minste her er 3 og 5 år.

Skrevet

Legg deg tidligere om kvelde så føles ikke 6 så tidlig.

Snart går vi over til sommertid og da blir kl 6 til kl 7. Bruk det til å flytte døgnet en time.

Skrevet

Trudde det var mer eller mindre normalt at 4-åringer stod opp i den tida. Eldste mi stod opp halv 5 en laaaang periode husker jeg! Tøft til å begynne med, men du verden så mye jeg fikk gjort på mårran... Gjett om det da var deilig å komme sliten hjem fra jobb om ettermiddagen, og vite at masse husarbeid var gjort! Dessuten bytta vi på å stå opp med ho...

Noen (de fleste) ganger må man se løsninger, ikke bare hindringer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...