Gå til innhold

Andre her som har bebiser som nekter å ta flaske? (min bebis er 6mnd..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo så slitsomt, for jeg får aldri dratt bort lenge av gangen. må liksom alltid ha puppen tilgjengelig for henne.. jeg vil jo fortsett å amme, men hadde vært deilig med litt "time-out" en gang i blant..

noen tips?? råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi er nå 6oghalv mndr...og har ikke sjans til å gi flaske på hu. Var å leste inne på flaskeorg.no for noen råd der, du kan jo se om de fungerer for deg...men for oss samme hvilke flasker eller hva som helst så nytter det ikke. Eller det som har fungert best av det vi har prøvd er å bruke veldig myke plastkopper og bøye de lissom for å lage en passelig helletut for en liten trut. De er jo såpass store nå at de klarer å slurpe i seg på sett og vis, ser ut som en liten hund når tunga går ned i koppen.. men det fungerer ikke godt nok til at pappen får gitt et helt måltid altså. Men vi øver... jeg også ønsker å amme men syns det blir slitsomt nå når det liksom aldri er sjans for avlastning. Har også kjøpt 50ml matsprøyte som det også går an å bruke da, men tulla er så sta, jeg tror at hun har funnet ut av sugeteknikken på flaska ser du for det har jeg registrert, jeg tror bare ikke hun er interessert, hun vil ha kosen ved brystet.... Lykke til. Regelmessig øving, de blir jo bare større:)

Skrevet

Jenta mi har nektet flaske hele veien...Hun vil ikke en gang bruke tutkopp. Så her i huset så gir vi henne vann ,samt melken min hvis jeg skal ut en tur,i glass. Funker kjempefint!

Skrevet

Her begynte han å streike på den når han var ca 3mnd. gav opp å prøve etter å ha vært gjenno aaaaalt. så plutselig når han var 6,5mnd hadde mamma prøvd for moroskyld og jaggu gikk det ikke. - så vips nå kan jeg ta med en lengre tur på butikken, kino, tur med jentene:)

Skrevet

glad jeg ikke er den eneste! men kjipt når det er sånn.. hun slurper i seg litt vann fra tutekopp, men mest syns hun det er gøy å spytte det ut igjen underveis;) så hu her skjønner også sugeteknikken, men vil nok også heller kose ved puppen..

jaja, får ta tiden til hjelp..

Skrevet

søkte på flaskeorg.no, men ingenting kom opp. tror adr er feil??

Skrevet

min er 8 mnd nå å jeg har prøvd ulike flasker,tutkopper,glass osv men ingen ting funker hær næi,han liker ikke nedfryst mm eller mme. jeg må rett å slett være tilgjenngelig hele tiden stort sett.. men jeg prøver å drøye litt mellom vær puppemåltid så han klarer seg litt lengre uten.men etter 4 t må han få, så blir mye fram å tilbake vist jeg skal noe. prøvde meg på 50 års markering en lørdag hær, d endte i at jeg måtte kaste i meg maten å dra hjem etter 2.5 time. slitsomt ja,men blir vell bedre når han blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...