Gå til innhold

Masteroppgave om unge mødre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver en masteroppgave om unge mødre (under 25 år da de fikk barn) I den forbindelse skulle jeg gjerne intervjuet noen unge mødre som ikke har ammet eller ammet kortere enn det som er anbefalt.

Det er veldig lite forskning på hvordan det oppleves for unge kvinner å ikke amme i et land der det er så veldig sterkt fokus på ammingen. Jeg ville bli veldig glad om noen kunne tenke seg å dele noen opplevelser og erfaringer meg meg!

Samtalen er selvsagt helt anonym og ikke noe av det du sier vil kunne føres tilbake til deg. Jeg ville blitt veldig glad om noen ville si seg villig til å ta en prat med meg og dermed hjelpe meg med å fullføre oppgaven :)

I utgangspunktet er det bra om du bor på østlandet fordi jeg selv bor i Tønsberg, og det er litt begrenset hvor langt jeg rekker å kjøre når jeg skal rekke hjem og hente to søte små i barnehagen klokken fire på ettermiddagen :)

Jeg håper å bli ferdig med intervjuene før påske, så om du kunne tenke deg å stille opp eller kjenner noen som kanskje vil, blir jeg kjempeglad om du tar kontakt med meg på mail: [email protected] eller telefon 909 51510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...