Mammaen til Turid Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 har noen en nettside/butikk hvor man kan få tak i dette..? både jeg og min samboer har googla en god del, men ikke funnet noe, men han er overbevist om at han har sett dette en plass... hjelp..? =)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har ikke sett det noe sted...men hvorfor vil dere ha sugepropper? Kan ikke tenke meg at det er særlig trygt, i alle fall ikke om den monteres øverst i en trapp. Vi har grind man bare setter i spenn, så ingen hull i vegger eller trapp.
Mammaen til Turid Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 vi skal kun ha grind nede på trappa, for det er nede vi kommer til å oppholde oss mest.. ser ikke vitsen med grind oppe da.. men fant en slik som kan settes i spenn da.. så får se hva vi finner ut av.. det er jo pga av at vi ikke ønsker for mange hull i vegger og slikt at vi ønsker en slik løsning...
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dere kan jo vurdere reisegrinden til babydan. http://www.babydan.dk/page488.aspx?recordid488=33
2 små orkaner Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men den du kan kjøpe på IKEA kan festes uten å skru i veggen. Den står i spenn i dørkarmen. Vi bruker den og er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå