Blomsterpiken og tullene Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei, her kommer jeg med min historie. Var førstegangsgravid i uke 9 da vi dro til sykehuset på lørdag, grunnet mine blødninger (som kom og gikk i over 14 dager) og mange bekymringer. Det ble som vi fryktet, ingen embryo å se på UL, pga. en SA som sannsynligvis skjedde da jeg begynte å blø første gang. Det var et lite sjokk å få høre de råe ordene fra legen, men samtidig er vi litt lettet og synes det er veldig godt å endelig VITE HVA blødningene forårsaket. Medisinsk behandling hjalp ikke på å få ut restene, så igår ble det utskrapning. Jeg er i fin fysisk form og blør ikke så masse. Er tom innvendig, rart å ikke være gravid lenger...men samtidig tenker jeg at det var nok meningen dette skulle skje denne gangen. Samboeren og jeg har snakket masse, vi har skreket litt innimellom og fått ut våre følelser. Livet går videre og vi er begge veldig gira på å prøve igjen ganske fort Håper på å få satt en spire senere i 2008! Klem fra meg
lillan80 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Skjønner deg så godt. jeg fikk også bekreftet at jeg hadde mistet på kvinnedagen. MA, uke 11 + 4. Medisinsk abort den dagen jeg var 12 uker. Ufattelig trist, men vi får bare prøve igjen. lykke til til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå