Snupzi Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei alle sammen. Vil bare skrive noen ord til dere her inne nå, som oppmuntring. Veit så alt for godt hva dere går igjennon nå, og jeg tenker på dere masse. Jeg har vært en ivrig leser i mange år, er vel en av de som ikke er av de flinkeste til å skrive.Men jeg har ihvertfall hatt enormt glede av disse sidene. Jeg har PCOS og prøvde å bli gravid i 5 år. Phuuu... lenge... Vonde og slitsomme år, med smerter, savn og maaasseee utredning. Til slutt kom tiden da vi skulle teste ut prøverør. Kjempe spennende tid, med masse venting, medisiner, fysiske og psykiske påkjenninger, positive og negative tanker osv. En tidlig desember dag i 2006, dagen før blodprøve på sykehuset klarte vi ikke holde oss lenger. Jeg tok en hjemmetest, det var de to lengste minuttene i hele mitt liv. Dette var etter 2. ICSI forsøk, og visste at det ikke hadde lykkes forrige gang og var selvfølgelig redd for at det kunne skje igjen. Men tro det eller ei, etter 5 lange år, lyste det et blått flott kryss imot oss på hjemme testen. Vi gråt og gråt, trodde ikke at dette endelig kunne skje oss. Idag sitter jeg her i permisjon med lille gulljenta mi på 7 mnd. Hun er helt fantastisk, og vi storkoser oss. Vil med denne historien ønske dere alle her inne masse lykke til. Ikke gi opp håpet! Det skjedde meg da jeg var iferd med å gi opp. Det kan ta lang tid, men ikke gi opp! Mange tanker og klemmer
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Koselig innlegg..Takk for oppmuntringa!
Smurfeline81 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ååå, takk for oppmuntrende innlegg:) Gjør godt på en dag som ellers er litt tung idag! Kos deg masse med lille tulla:o)
Abelone76 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk!! Fikk gåsehud da jeg leste det..Vi holder på med 2. icsi, og har uttak imorgen. Håper jeg følger etter deg:-) Klem!
Julianne73-vilhababy Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk for oppmuntenede innlegg! Jeg holder også på med 2.Icsi forsøk, så fint å høre om deg! Klem
hønetuppa ønsker barn Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Sånne historier trenger vi mange av og er veldig glad du kunne dele den med oss:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå