Nesly Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har en gutt på 13 mnd som holder det gående på nettene..Våkner ca en gang i timen, sovner når han får tutten igjen men alikevel...det gjør at jeg blir veldig forstyrret om nettene. Er i tillegg gravid i uke 20 og kjenner jeg har behov for mer søvn... Jobber en del kveldsvakter og er sen hjem.. Han er blitt så umulig å få til å sove på formiddagen! Vi stod opp kl 06.30 i morges og nå er kl over 10 og jeg hadde håpet på at vi kunne sove litt begge to, men neida.. ikke tale om han skal sove! Hylgriner når jeg prøver å legge han i sengen, så måtte bare ta han opp igjen.. Jeg er så stuptrøtt at jeg har bare lyst å legge meg mens han leker men kan jo ikke det,, So...what to do?? Tips mottas med takk...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 En trilletur i vogn? Eller en biltur slik att han sovner,så legger du han over i seng eller vogn hvis han ikke våkner av det? Eller en liten sykmelding på noen dager,slik att du får slappet av om kveldene,og lagt deg tidlig?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har fått hjelp til jenta mi på 12 mndr av homeopat. Hun har vært veldig mye våken siden hun ble født, og jeg trodde jeg skulle bli gal. Fikk tips om å gå til homeopat og etter å ha prøvd naturmedisin ei lita stund begynte det faltisk å hjelpe. Nå sover hun som regel ganske rolig fra kl 19 til 5-6, og det er stor forandring for oss og fantastisk å få sove mer enn 2-3 timer i strekk. Kan være verdt å prøve, man vet aldri. LYKKE, LYKKE TIL! God søvn er utrolig viktig.
wirre;o) Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dette er sikkert teit, men kanskje hadde det vært greit med barnehage ett par dager i uken. Da får du sovet på dagen og vært opplagt de dagene du er sammen med ham. Hiv en haug med smokker i sengen til ham, så han finner de lettere og slipper å vekke deg for å finne tutten sin. Det hjalp iallefall her.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 ja, barnehage hadde vært fint om det fantes plass!!! Har hatt snart ett år ulønnet permisjon fordi vi ikke får plass, jenta vår er snart to......Storebror var over tre før han fikk plass.
venter bolle nr 2 Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 føler med deg!! Er selv stpings trøtt.. tulla er våken like ofte som din=) vi snakket senest i går om å la henne ligge å skrike til hun sovner igjen,, men er ikke helt for en slik fremgangsmetode.. så da blir det til at vi står opp, går inn til henne og git henne litt vann og tutten.. kanskje vi skal prøve homeopat! lykke til
maria isabell Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 heisann:) vet hvordan du har det,ikke lett å være gravid når ungen gråter...prøv med en trilletur og 50 prosent sykemelding...om kvelden når gullet ikke vil sove går vi trilletur helt til hun sovner...har kjøpt en supervarm dunpose som en kan snøre helt igjenn slik at bare annsiktet kommer fram,nattklær og ullhjelm pluss ullteppe er alt en trenger under...slik at vi bare kan bære henne i seng etter trilleturen....du er kommt langt nå begynner på uke 16 i mårra...utrulig så fort det går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå