Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har granska innholdsfortegnelsen, og kalorimessig er det ingen forskjell, men det er kanskje andre forskjeller? Småen på 9 måneder får i perioder HIPP havregrøt 6 mnd fordi det kun er en HIPP-grøt til 8 måneder. Vi bruker også småfolk Godnattgrøt. Men kanskje vi ikke burde gjøre det når han begynner å bli så stor? Har prøvd med vanlig havregrøt laget på vann, men det var ingen suksess.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel noe ang næringen og nye smaker.

Flere mnd,jo større biter for å si det slik..

Tror det er derfor,hvis ikke så har jeg blingset litt.

Skrevet

Det er ikke noen biter i grøt, så det burde ikke ha noe å bety? Andre som vet?

Skrevet

Jeg har alltid trodd det var type korntype som var forskjellen? Mindre havregrøt, mer blanding (fullkorn)?

Skrevet

Ja, det kan hende. Høres fornuftig ut. Tror jeg skal høre på helsestasjonen, ikke så lenge til vi skal dit igjen.

Skrevet

Ville tro at den andre veien var viktigere å følge alder enn motsatt:) Hvis han i tillegg får i seg annen mat, så kan det vel ikke være av stor betydning?

Skrevet

Gutten min levde lenge på grøt/middagsglass tilpasset 8-10 mnd, selv om han begynte å nærme seg 15-18 mnd.

Han HATET alle bitene i maten som var beregnet på hans alder..

Fortalte helsesøster om dette når jeg var på kontroller og de sa bare at så lenge han sover godt om natten og har jevn vektøkning spiller det ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...