to-søte-små Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Sønnen min er 4 mnd, og på grunn av lite søvn på natten begynnte vi i går med grøt! Grøten var bare suppetynn..hvor lenge skal jeg fortsette med det? Er interessert i å høre om hvordan dere gjorde det....når kan en begynne å gi litt fastere grøt? Er litt usikker på dette... Når begynnte dere å merke effekt på nattesøvnen?
Tøtto&lillebror Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dytt! Dette vil eg òg ha svar på. Vår dotter er nesten 4 mnd, men har lagt lite på seg i d siste, så skal få litt graut nå. Ka ti begynne ein med meir enn berre ein smak?
snartgift.no Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg begynte for en uke siden og da fikk han kanskje 8-10 skjeer. Måtte nesten gi litt for å se om han reagerte på det. Men han var så fornøyd atte - og ikke har det kommet noen reaksjon heller:) Ganske tynn. Blander den tynn enda men ikke flytende - og nå ler han når han ser grøtskålen. I dag fikk han ca en halv porsjon, så ammer jeg etterpå. Gir han grøt til lunsj i tilfelle han skulle få magevondt (da er det borte til kvelden) Men har faktisk merket at han sover bedre på natten, enten det er tilfeldig eller har meg grøten å gjøre. Gir ham pupp kl 19-20 og da sover han til 07 uten å våkne:) Før vi begynte med grøt våknet han i 03-04 tiden på natten og fikk pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå