Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 14 og ikm.

Jeg har vært opptatt hele helgen så jeg har faktisk ikke fått kjøpt meg test. Men fikk en gratis billigtest av Stork jeg skulle ta i dag tidlig.

Og vet dere hva? Den var positiv den!

Ikke super klar, men heller ikke så svak, du så helt klart en rød strek.

Så nå skal jeg til legen å ta blodprøve også i dag, det føles litt betryggende - greit å konstantere at det ikke er flere der inne, som sist da det gikk galt. Har nemlig en følelse på det, har mye svakere symptomer denne gang, enn da det var tvillinger.

Kan liksom ikke tro det, er mye mer rolig denne gangen, og kun de aller aller nærmeste som vet - Å.... jeg håper så inderlig at spiren klamrer seg fast og blir en perfekt baby! Har flere delmål nå, konstantere graviditet av legen, et bankene hjerte, og 12 ukers grensen.

Skal ikke trene de nærmeste ukene, sist hadde jeg en gangske hard treningsøkt dagen før sa. Jeg vet at er det "ment to be" klamrer det seg fast uansett. Men det har noe med min samvittighet og vite at man har gjort alt det riktig.

Men realistisk glede at første delmål er nådd: Positiv graviditetstest!

Ha en flott dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guuuuud så fantastisk da- gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mykje! Håpe den gode trenden sprer seg :)

Skrevet

Dette var veldig gode nyheter! Håper alt går bra med delmålene dine og at du får et strålende svangerskap. Lykke til:-)

Skrevet

Oi, så gøy...

Lykke til hos legen..

kjempe spennende.

Skrevet

Jiiiipppiiihhh!!!!*S*...så bra, gratulerer Tjorven, da blir det som du er forespeilet da;-), gravid på tredje forsøk!

Skrevet

GRAAATTUUUULLERER så masse.

Dette er jo helt fantastisk Tjorven. Jeg er så glad på dine vegne...Lykke til videre, og jeg skal krysse fingrene for deg.

Klem fra kaje

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene.. et lykkelig snuffs fra meg..

Har vært hos legen nå, og damen på lab'en sa at testen ikke var å ta feil av, den ble positiv med en gang, og var helt tydelig positiv.

Nå håper jeg bare resten av "spådommen" stemmer, at alt går bra.

At spiren holder seg fast og blir en perfekt baby.

Igjen takk jenter :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Denne gangen går det bra :)

Skrevet

Så hyggelig å høre og gratulerer en masse.

Jeg har hatt en veldig dårlig dag idag med stressende møter på jobben og depressive tanker om at det nok ikke blir noe denne gang heller. Det er gjerne sån at når en ting går trått så begynner jeg å se svart på alt, har felt noen tårer også i ren frustrasjon.

Men så kom denne gladnyhet og muntrer meg, det er helt fantastisk og jeg krysser alt jeg har på at det går bra denne gang for deg.

Skrevet

GRATULERER!!!!! Så flott at du er gravid igjen. Denne gangen SKAL det gå bra :o)

Skrevet

Gratulerer! Det går nok helt sikkert bra denne gangen =)

Skrevet

Gratulerer så mye, alle gode ting er tre og denne gangen skal du lykkes.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)) Ja, dette tror jeg går veldig bra! :)

Skrevet

åååå så herlig:) gratulere masse:)

Skrevet

Oj.. jeg er helt overveldet over alle lykkehilsene her, TAKK!

Og ja, denne gangen SKAL det gå!

liesje:

Men noe nytt? Det skal gå for deg nå også, humøret ditt i går tilsier jo det - jeg krysse alt som kan krysses og venter spent på resultatet....

Skrevet

Gratulerer så mye Tjorven! Så deilig å kunne være med på at det går bra for andre! Ble gravid etter første tur til Stork, men hadde en SA. Satser på at også jeg blir kjapt gravid igjen;)

Skrevet

Selvfølgelig blir du det du også, ikke sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...