mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Når jeg tar tøyet ut av tørketrummelen , lukter det ikke lenger skyllemiddel av tøyet .. Men en litt defus lukt jeg ikke klarer sette fingeren på.. Men det lukter i allefall IKKE godt!! Var en som inbilte seg at det fantes noen slags kluter man kunne legge inni ( som det var skylle middel i ) sammen med tøyet , så skulle denne lukten forsvinne.. Noen andre som har dette problemet ?? , Eller vet om noe jeg kan gjøre. Event hvor man får taki sånne kluter ?? KLem Frustrert mor som HATER å henge opp tøy!!!
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Man får kjøpt sånne kluter/servietter på div. matbutikker. Meny, ica vet jeg har.. Står sammen med vaskemidlene. Jeg bruker det når jeg tørker sengetøy, for da får jeg lukt, tror det er fordi det bruker ganske lang tid på å bli tørt.. Så når jeg tørker andre klær sørger jeg for å ikke ha så altfor mye i trommelen av gangen PS... Jeg hater også å henge opp tøy, så her går alt i trommel, t.o.m skjorter, ulltøy, olabukser osv... Skal sies at jeg hater å legge sammen også- så venter spent på om brette maskinen kommer snart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå