mammatil2små Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Greit å få ideer ol. av og til;) 07.00 Frokost- 1 og en halvskive brød + 180ml mme 11.00 Lunsj- 1 og en halv skive brød + frukt 15.00 Middag- 1 middagsglass, spiser ikke alltid like godt, men;) 18.30 Kvelds- Grøt med fiberrik i + 180ml mme. Drikker vann til alle måltidene. Pålegg: Leverpostei, Skinkeost, Kalverulade, Servelat, Brunost Frukt: Banan og appelsin i biter, og pære i biter hvis den er ordentlig moden!
Gothminister Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Tja..,min har blitt litt lei i matsituasjonen. Plutselig vil han ikke ha,spiser ikke noe på noen timer,vil ha frukt istedenfor brød,eller omvendt,og middag er han lei....selvom han får hjemmelaget,eller skal bare ha av min asjett,ikke sin egen.. Hau sier jeg Men normalt,så er det slik; ca tider da.. 05.30-pupp i senga 06.30- 1-2 brødskiver + vann 10.00- frukt+yoghurt eller 1-2 brødskiver+ vann 13.00-samme som over,men motsatt av det han spiste da.+ vann 16.30- middag+ vann 18.45-bli tilbydd brødskive,men sjelden han vil ha vil ikke ha mme lengre,men drikker masse vann,og får gulost og yoghurt,så da hjelper det noe. Av frukt får han banan,raspet eple og pære,appelsin også har han smakt på litt druer. Av pålegg,gulost,banan,servelat,kokt skinke,brunost,prim,leverpostei,kyllingpostei,smøreost (av skinke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå