mammasgo`jente Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jenta mi på snart 1 år har siden før jul vært pottetett i nesen på morgenen. Hun våkner sånn i 5 tiden, og da er hun veldig tett. SÅ vidt hun får puste gjennom nesen. Jeg tar henne opp og prøver å amme henne, men hun kaver veldig for hun klarer ikke å puste gjennom nesen. Etter en liten stund løsner det og hun puster greit. Når vi står opp ser jeg at det er store tjukke og harde buser i nesen hennes, og ofte tetter disse hullet helt igjen. Jeg prøver å pirke de ut eller skylle med saltvann. Men hun er jo ikke forkjøla, så jeg forstår ikke hvorfor dette ikke gir seg. HVer morgen altså er hun helt tett i nesen. Kan det vere noe galt med nesen hennes? Store polypper kanskje?? I tillegg har hun er fryktelig dårlig ånde hele døgnet, og smokkene hennes lukter helt forferdelig! Legen neste kanskje??
Poteto Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ja, legen neste tror eg.. prøvd å legge hode litt høyere enn kroppen?? legge eit pledd eller pute under madrassen...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja, jeg hadde også tatt henne med til lege.... bedre en gang for mye..... Godbedringsklem til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå