snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 ...mistet i går. Har visst det siden torsdag, da hcg var på vei ned. Kom bare til uke 5, men dette var så stort for oss da vi har prøvd i 4 år uten å lykkes. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å bli lykkelig og optimistisk igjen. Er det sånn at tiden leger alle sår? Det føles ikke sånn nå... Jeg føler meg helt død og tom innvendig, og skjønner ikke hvordan jeg skal kunne se lyst på livet igjen. *snufs*
Kanskje i år? Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Så trist....har opplevd det samme og vet godt hvordan du har det. Ble gravid på siste fryseførsøk, men BO(blight ovum) ble oppdaget på første ultralyd i uke 8. Ble sendt til utskrapning dagen etter. Forferdelig opplevelse. Det som er en trøst midt i alt det triste er at du faktisk ble gravid.Du må gi deg tid til å sørge, være sint på verden og ikke minst ta vare på forholdet ditt. Man føler seg tom og ikke minst så er man plutselig frarøvet den lykken som var der da man endelig testet positivt.Det er urettferdig! Jeg var sykemeldt i to uker - orket ikke jobb, venner eller familie. Ville bare være for meg selv. Men tro meg - du vil føle deg bedre med tiden. Du vil på et tidspunkt kunne se fremover og kunne ta stilling til neste steg dersom dere ønsker å prøve igjen. Jeg var lenge usikker på om jeg orket flere forsøk. Det hele virket meningsløst for meg, men jeg har heldigvis kommet frem til at jeg vil prøve igjen. Mannen min har hele tiden sagt at det er opptil meg å avgjøre det. Det er tross alt kvinnen som må gjennom det meste i denne prossesen. Gi deg selv tid og lov til å komme over tapet. Det vil føles bedre selv om man nok ikke glemmer.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Takk for trøsten - vi skal nok komme oss videre etter hvert. Klem
74skytte Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Uff, ja. Det er så urettferdig. Ikke nok med at vi skal slite sånn med å få det til, men når vi først klarer det så sitter den ikke heller. Dårlig gjort! Er desverre i samme sko som deg. Har vært prøver i tre år, 1 ivf med 2 innsettinger. Fryseforsøket endte med positiv test, men det holdt seg bare i ca 5 uker for meg og. Sender deg en stor trøsteklem, også skal vi klare dette igjen begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå