"gullet" Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 og når startet dere og gi den lille d??? har en på 12 uker som drikker masse synes jeg, ca 170 ml til hvert måltid.. er ganske urolig til tider, sover ikke på dagtid, kun tre dupper på ca 20-25 min, våkner tidligere og tidliger om natten for og få mat og står opp mye tidligere enn før (kl seks) han legger seg kl åtte lurer på om han begynner å få behov for mer snart
misslilli Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 når jeg prøvde å gi velling så lagede jeg 100ml mme å hadde i ca 1 ts mais grøt å rista godt så lagde jeg større hold i flaska:)
"gullet" Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 ok, ga du det på kvelden eller om morgenen??? etter frokosten i dag så fikk han to ts m tynn, tynn velling... turte ikke å prøve mer, men jeg var kanskje vel forsiktig :-)
misslilli Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 jeg har bare prøvd litt avertil jeg for tulla mi er bare 11 uker... men ja ha den veldig tynn... åsså øker du med grøt pulver etter hver.. men prøv å lag 100ml melk å ha 1 eller 2 ts oppi melka å gi vis han kan ta skje så gi han med skje å bare la han få noen skjeer til å begynne med sånn at magen blir vant til det.. jeg tenkte åsså å begynne med litt velling hver kveld om ikke så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå