semma Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har ei tulle på 5 dager og allerede 2. dagen begynte puppene å bli ømme. I går tidlig måtte orket jeg ikke mere kl 05 (ammet kl 02) og måtte opp og pumpe før morgenpupp. Resultat; 2 små Avent-flasker fulle på 9 minutter (totalt 120 ml). Så ammet jeg igjen rundt kl 06, men fortsatt føltes dem ikke tomme...! I dag var det enda værre...vetjo at å pumpe seg bare øker produksjonen enda mer, så har ikke tenkt til å la det bli rutine. Men mitt sp.mål er: Vil det regulere seg nå snart? Er redd for å få brystbetennelse da de ikke tømmes helt.
Miss Jackson Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Ja, det vil regulere seg selv, men det kan ta noen dager/uker. For meg tok det drøyt to uker, men det varierer mye. De fleste opplever vel delvis regulering en del før den tid. Når det sprenger som verst MÅ du ta ut litt melk, men ikke så mye. Ta ut bare frem til det ikke sprenger og er vondt lenger, og ikke mer. Kanskje må du heller gjøre det flere ganger, men des mindre du tar ut des fortere regulerer det seg selv. Bare vær varsom når det sprenger slik at du ikke risikerer betennelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå