Gå til innhold

Bruker dere Pampers el Libero til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk prøve ut begge to på s ykehuset, men erfarte at Libero var mye stivere og hver gang var det gris på utsiden. Pampers holdt alt inne. Er det bare meg med den erfaringen, eller er det gjengs over slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte bare libero til min lille, men nå som han er blitt eldre-2år bruker jeg pampers på dagtid og libero om natten...dette er fordi jeg synes libero holder bedre tett men pampers økonomipakninger er billigst.

jeg holder en knapp på libero..

Skrevet

jeg bruker libero til mine barn og det er skjelden det blir lekkasje utenfor bleia

pampers har jeg brukt en gang (fikk en prøve) og jeg foretrekker heller libero

Skrevet

Jeg bruker ikke noe annet enn Libero. Pampers holder iallefall ikke om natta, når barna har blitt litt store. Da er hele pysjen og sengetøyet vått!

Skrevet

Vi fikk også Libero på sykehuset, men jeg likte ikke passformen på de. Så her går det nå i Pampers. Har hørt tidligere at Pampers er bedre på gutter og Libero bedre på jenter, men vet ikke om det stemmer. For min egen del gjør det det; vi har gutt :)

Skrevet

Vi prøvde både Pampers og Libero til jenta vår, men fant ut at vi likte Libero best. Er nå over på Liberos størrelse 3 og de holder alt inne både natt og dag her. Men erfarte at det er viktig at man har riktig størrelse. På slutten mens vi brukte str. 2 hendte det at det var noen lekkasjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...