Gå til innhold

Jeg tror ikke det er sant!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp......! Etter 1,5 år med prøving, lapraskopi i januar, IVF-søknad sendt førr en uke siden, sitter jeg her dagen etter IKM med 3 positive graviditetstester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og vi klarte det helt på egen hånd...!!!!!!!!!!!!!! Tårene triller bare her jeg sitter..... Helt syk følelse!! Jeg sitter å kikker nedpå magen min med jevne mellomrom og skjønner ikke at det går an at det er noe som skjer der inne nå! ENDELIG! :D

Jeg har hele denne tiden sett for meg hvordan jeg kom til å reagere den dagen det forhåpentligvis skulle bli vår tur.. Og den var noe langt annet enn det jeg trodde :D Hverken jeg eller den vordende pappa nektet å tro på testen i går!!! Vi satt bare å sa at "ja, særlig..." Helt merkelig oppførsel på oss begge. Da test nr to viste det samme, begynte vi å ane at her var det ikke bare en test som hadde klikka. Å herremin for en rar følelse!!!! Jeg hadde en ekstra billigtest igjen, som jeg svidde av i morrest! :D

I fjor gikk jeg på 4 pergotime-kurer, uten resultat, og har ikke rørt en pergokur siden i fjor sommer! Tenk at det skulle vise seg at det klaffet helt uten!

Jeg har lært så utrolig mye her inne på BIM, og det er virkelig bra å kjenne at man er flere som sliter med det samme. Da føler man seg ikke så alene her i denne verden. Det er en enorm støtte i dere jenter!!! Tusen tusen takk for det!!!

Nå håper jeg lille spire bare klorer seg godt fast, sender babystøv til dere alle og satser på at denne våren blir det skikkelig babyboom inne på BIM! ****************************************************************støv********************** **********************************støv************************************

Stor klem fra

Nightelf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, for et gledesinnlegg :-) Gratulerer så mye med egenlagd spire!!!

Storklem fra

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse med magen!!!!!

Håper det er min tur snart=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Godt å se at det går ann etter mange måneder med slit. Mange her som håper på å være så heldige som dere!!!!

Grattis igjen.

Skrevet

Tusen tusen takk skal dere ha! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)) Så heldig dere er! :) Det er så kjekt å se at det klaffer for slitere også :)

Det var nå litt av en historie også da, så flott at dere klarte det på egenhånd :)

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei Elisabeth`77, tusen takk for det! Jeg fylte nylig 32 :)

Skrevet

jeg er så følsom om dagen så jeg måtte grine litt!! i GLEDE for dere!

Skrevet

gratulerer så masse... det er ekstra kjekt når slitere får det til ;) suger til meg litt babystøv i håp om at det hjelper..

Skrevet

Gratulere så masse masse.... :o)

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos dere masse fremover!

Skrevet

GRATULERER! Fy søren, ble helt rørt her jeg.. (er hormonella de luxe da.. hehe)

Dette var fantastisk!!!

Skrevet

Ville bare gratulere:)

Håper alt går bra.

Tatt mine 4 Pergo-kurer selv,så er veldig spent nå i påsken;)

Rørende innlegg,snufs....:)

Skrevet

Gratulerer, det er velfortjent! ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

GRAULEEEEEEEEEERER SÀÀÀ``A MYEEE!!!

Lykke til med spira !!

suuuuuuuuger til meg litt babystòv jeg!!

kleeemmm

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Dette var kjekk lesning, masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...