♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er litt blank på sånne områder jeg.....øhh..... Men regner med at det skal fylles ut no skjema etc...... Noen som har gjort dette?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Du må spørre jobben først om de er villige til å gå med på det.
JKM* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har et halvt år ekstra permisjon uten lønn. Jeg fylte ikke ut noe skjema, snakka bare med sjefen min. Jobba i en mellomstor privat bedrift. Rutinene for dette varierer fra bedrift til bedrift.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Skrev søknad til arbeisplassen om ulønnet permisjon. Har hatt ulønnet perm. i snart 2 år nå.
wirre;o) Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ikke noe skjema. Send en skriftlig søknad der du ber om 100% permisjon uten lønn frem til X dato, da du ønsker å være hjemme med barnet født X.2007. Be om rask tilbakemelding. Og husk selv å være tidlig ute. 3 mnd før din opprinnelige permisjon er ikke for tidlig ute, for å si det slik. De kan ikke nekte deg permisjon dersom du har bedt om det i rimelig tid.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Kan noen gi meg litt hint om hva dere skrev i søknaden? Trenger mer tips......
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 På flere arb.steder har de skjemaer som skal fylles ut. Dette gjelder sikkert ikke alle steder, men kanskje du bør spørre om dette først. Om du må skrive en egen søknad er det ikke nødvendig å å skrive annet enn det "wirre" nevner; at du søker om ulønnet permisjon fra dato-dato, for å være hjemme med eget barn (navn og fødselsdato). Du trenger ikke å utdype noe som helst utover dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå